کف کاذب فولادی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع کف های کاذب موجود در بازار های جهانی کف کاذب سولفکس لگراند می باشد . این نوع کف کاذب که ساخت کشور فرانسه می باشد ، بیشتر در دیتاسنتر ها استفاده می شود . یکی از دلایل استفاده زیاد از این مدل کف کاذب را بررسی خواهیم کرد. این سازه بخاطر پوشش تجهیزات برقی و مکانیکی موجود در مراکز داده ها می باشد.

کاربرد کف کاذب لگراند

کف کاذب لگراند این قابلیت را دارد تا هر وقت نیاز به جابجایی دارید سریع باز شود ، این هم بخاطر نداشتن پیج و روپلاک می باشد که در نصب آن بکار نرفته است، این قابلیت بسیار خوب کار شما را راحت می کند و باعث می شود این مدل کف کاذب یکبار مصرف نباشد.

شما می توانید از باکس کفی استفاده کنید در این کف کاذب تا پریز برق در کف برای کارکنان تهیه کنید .

نصب سریع از مزیت های کف کاذب لگراند می باشد. دلیل این سرعت در نصب سایز مناسب آن ها می باشد. این نوع کف کاذب نیاز به برش ندارد و به راحتی در دیتاسنتر ها ، اتاق برق و… نصب می گردد.

از آنجا که جنس استفاده شده در این کف کاذب فولاد گالوانیزه می باشد ، تا مقاوت آن در برابر رطوبت ، خوردگی و … بسیار بالا رود و در تمام موقعیت های جغرافیایی قابل نصب باشد .

از دیگر امکانات این نوع کف کاذب می توان به جاذب بودن الکتریسیته ساکن اشاره کرد ، این ویژگی برای دیتاسنتر ها و مکان هایی که با قطعات حساس برقی سرو کار دارد بسیار مناسب است ، شما با استفاده از این کفی خطرات را در اتاق خود کاهش می دهید و باعث استاندارد سازی مکان خود می شوید .

مزیت های کف کاذب سولفکس لگراند :

1- کابل کشی و تجهیزات برقی و مکانیکی.

2- طراحی و انعطاف پذیری بالا در آن ها.

3- خنک نگه داشتن مکان مورد نظر با استفاده از تهویه از کف.

4- تعمیر نگهداری کل کف کاذب و تجهیزات زیر آن.

و …

جمع بندی

قیمت کف کاذب سولفکس لگراند کمی بالا می باشد ، اما با توجه به مزیت های زیاد آن و امکاناتی که دارد ارزش خرید و استفاده دارد  ، جدیدا در کشور هایی محصول مشابه با این جنس که ساخت کشور فرانسه می باشد تولید کرده اند که هیچ فرقی با مشابه خارجی ندارد ولی قیمت مناسب تر را شامل می شود.

امیدواریم از این پست لذت کافی رو برده باشید. در مقاله های بعدی به صورت تخصصی تری به این حوزه خواهیم پرداخت. شما می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین اگر پیشنهادی درباره موضاعات خاص دارید می توانید در قسمت نظرات بیان کنید. در صورت وجود هر گونه ابهام یا پرسشی نیز می توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید. در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *