کف کاذب فولادی

Steel Raised Floor

 

کف کاذب فولادی یک نوع، از انواع کف کاذب است که توسط تایل‌هایی از جنس فولاد ساخته می‌شود. ابعاد استاندارد این تایل‌ها ۶۰*۶۰ سانتیمتر است.

قطعات تشکیل‌ دهنده این نوع کف کاذب شامل تایل، پایه و استرینگر هستند. هر کدام از این قطعات با توجه به نوع کف کاذب، تغییر می‌کنند. بنابراین ممکن است جزئی مانند استرینگر در هر نوعی وجود نداشته باشد.

از آنجایی که استرینگر نقش مهمی در ساختارر کلی کف کاذب ایجاد می‌کند. نبود آن سازه را از حالت بهینه خارج کرده و از مقاومت آن می‌کاهد.

یکی از ویژگی‌های کف کاذب فولادی، قدرت تحمل بار بالای آن است. این ویژگی اجازه می‌دهد در مکان‌های با تردد بالا استفاده شود. ساختار کف کاذب فولادی دو نوع است.

نوع مقاوم کف کاذب فولادی به صورت توپر است و دارای دو لایه فولاد و بتن سبک و مستحکم است.

 

مشاوره رایگان برای خرید کف کاذب

برای خرید به مشاوره نیاز دارید؟ نمی دانید کدام نوع را باید سفارش دهید؟ همین الان تماس بگیرید تا همکاران ما شما را بصورت رایگان راهنمایی نمایند.

چرا باید از کف کاذب استفاده کنیم؟

 کف کاذب فولادی در برابر دما منعطف بوده و گرمای طاقت فرسا یا سرمای استخوان سوز به سازه آسیب نمی‌زند. برای اجرای کف کاذب فولادی بهتر است به گروهی از افراد ماهر و متخصص مراجعه کنید. تا استانداردهای لازم رعایت ‌شده ‌و نصب کف کاذب به درستی صورت گیرد.

مزایای استفاده از کف کاذب فولادی

  • آسانی تنظیم
  • دسترسی آسان
  • صرفه ‌جویی در انرژی
  • صرفه ‌جویی در هزینه ها
  • بهبود سلامت و راحتی ساکنین با عدم جذب میکروب
  • قابلیت نصب سریع
  • قیمت مناسب نسبت به دیگر انواع
  • امکان نصب انواع روکش
  • انعطاف ‌پذیری طراحی و امکانات سفارشی ‌سازی است. موارد فوق، تنها برخی از ویژگی‌های کف کاذب فولادی است.
  •  

چه مکان هایی می توان از کف کاذب فولادی استفاده کرد؟

  • اتاق های کنترل و فرمان
  • دیتا سنتر
  • اتاق های سرور
  • سایت های کنترل رادار و پست های برق و مخابرات
  • برج های کنترل
  • اتاق های قرنطینه
  • گلخانه های مکانیزه
  • مگا مال ها و بیمارستان ها و …

ارسال به سراسر کشور

آرمان فلور بصورت عمده و جزئی کف کاذب فولادی را به سراسر کشور ارسال می کند. برای سفارش کافیست از طریق شماره تماس مستقیم 02156713153 اقدام نمایید. همچنین برای مشاوره بصورت چت نیز می توانید با شماره 02156713153 در پیامرسان واتساپ در تماس باشید.

چرا خرید از کف کاذب آرمان فلور را به شما پیشنهاد می کنیم؟

استفاده از کف کاذب فولادی در محیط‌های با تردد بالا دارای فواید و مزایای بسیاری است. این نوع سیستم، فضایی ایجاد می‌کند که برای قرار گرفتن تاسیسات مناسب است. اجرا تاسیسات در این ناحیه دسترسی راحت و سریع به اجزای زیرین را فراهم می‌کند.

کف کاذب فولادی برای نصب نیاز به زیر ساخت ندارد و روی زمین نصب می‌شود. تا فضای بازی که بین دو کف برای سیم‌ کشی یا ساختار خنک ‌کننده ایجاد‌ شده‌ است را هموار کند.

استفاده از زیر کف کاذب فولادی در محیط‌های با تردد بالا از جمله اجرای راحت دستگاه تهویه. سیم‌ کشی و اتصالات الکتریکی، اپتیکال و مکانیکی را فراهم می‌کند. با نصب کف کاذب فولادی، فضای تهویه مناسب برای سیستم‌های الکتریکی و مکانیکی فراهم می‌شود. همچنین امکان سیم‌ کشی به راحتی فراهم می‌شود. بنابراین هنگام رفع نقص، نیاز به تخریب نیست و با برداشتن تایل دسترسی راحت ایجاد می‌شود.

بخش های تشکیل دهنده کف کاذب

همانطور که بالاتر گفتیم، کف کاذب سه بخش اصلی پایه، استرینگر و پانل رویی دارد که در ادامه به شکل مفصل این بخش ها را توضیح خواهیم داد:

 

پایه

 Raised Floor Pedestal

پایه این نوع کف کاذب در صفحه متعلقات به طور کامل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.این پایه نیز از 3 بخش نوار لاستیکی ، سری پایه (گلدانی) و قسمت کفی که به میله رابط متصل است ، تشکیل شده است . استحکام فوق العاده ، قابلیت تنظیم ارتفاع  و همچنین ضد زنگ بودن (آبکاری ضد زنگ) از ویژگی های مطلوب این محصول است.

پایه
استرینگر

استرینگر

 Raised Floor Stringers

استرینگر ها برای ثبات بیشتر در هنگام نصب استفاده میشوند و دور تا دور پانل را میگیرند. استرینگر های فولادی به پایه ها پیچ شده و شبکه بسیار منظم و با تلوزانس ناچیزی را ایجاد کرده و باعث ثبات هر چه بیشتر کف کاذب فولادی می شوند.

پانل

 Raised Floor Panel

طبق تصویر ، این پانل از دو ورق فولادی SD14 که توسط دستگاه های پیشرفته و توسط قالب های خاص فرم داده شده اند ، تشکیل شده اند و توسط جوش های نقطه ای بسیار دقیق بهم متصل شده اند.پس از اتصال از مکان های مخصوصی و توسط سیستم های پیشرفته با بتن خاصی پر میشوند تا استحکام آن را بالا ببرند.روی این پانل با استفاده از رنگ آنتی استاتیک رنگ آمیزی میشود تا از ایجاد بار ساکن جلوگیری شود. کفپوش های متنوعی قابلیت اجرا روی این کف کاذب را دارند که بنا بر انتخاب شما اسستفاده میشوند.

مشخصات فنی کف کاذب فولادی آرمان فلور

مشخصات فنی کف کاذب فولادی را میتوانید در ادامه مطالعه فرمایید .این مشخصات توسط آزمایشگاه فنی دانشگاه پلی تکنیک تهران مورد ارزیابی و تایید قرار گرفته و از کیفیت بسیار مطلوبی نسبت به نمونه های مشابه برخوردار است.

این نوع کف کاذب به دلیل پوششی که دارند مقاومت خوبی در برابر سایش و فرورفتگی دارند. از آنها در فضاهایی مانند اتاقهای سرور و سایر مکانهای پرتردد که نیازمند استحکام بالا میباشد، استفاده میشوند. پوشش رنگی این نوع کف کاذب ها مانع از اکسیده شدن آنها میشود.
در ادامه مشخصات فنی محصول را برای شما قرار داده ایم.
کف کاذب فولادی

جنس صفحات و هسته

لایه زیرین: ورق فولادی روغنی سرد ST14 و ST16
لایه رویی: ورق فولادی روغنی سرد ST12
هسته داخلی: سیمان سبک، آلومینا، فرمالدئید و پلی اتیلن
نوار درزگیر پیرامونی: پلاستیک مقاوم ABS

 ابعاد

طول ، عرض و ضخامت : mm 36 × 600 × 600
• کفپوش کف کاذب فولادی:
انواع موکت، پی وی سی، اچ پی ال، فرش پلاستیکی، سنگ و سرامیک

وزن 

وزن هر عدد تایل 15 kg

تحمل بار 

تحمل بار ضربه ای: در شرایط آزمایشگاهی با سقوط بار 50kg از ارتفاع 900mm هیچگونه آسیبی مشاهده نشده است.
تحمل بار متمرکز: 990kg در هر تایل با خمش حداکثر 2mm
تحمل بار متحرک: 2000kg در هر تایل با خمش حداکثر 1mm
تحمل بار گسترده: 5800kg در هر متر مربع با خمش حداکثر 1mm
تحمل بار بر پایه: 2000kg قابل افزایش تا 6000kg همکاران ما 24 ساعته آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند. مشاوره ها کاملا رایگان می باشد.

لازم به ذکر است که اگر هر محصولی را با توجه به شرایط استفاده‌هایی که داریم انتخاب نماییم؛ آن محصول تا مدت زیادی جوابگو نیازهای ما خواهد بود. بنابراین نیاز است همه شرایط محیطی و انتظاراتی که دارید را بررسی بکنید. سپس با یک انتخاب صحیح تا مدت ها از صرف هزینه های اضافی بی نیاز باشید. با انتخاب صحیح بدون دغدغه به فعالیت های خود بپردازید.

کلیه قطعات دارای گارانتی 18 ماهه و خدمات پشتیبانی 10 ساله می باشند

انواع اچ پی ال، پی وی سی،  فرش پلاستیکی، سنگ و سرامیک، موکت

 

نقش کف کاذب فولادی در مصرف بهینه انرژی

در دهه‌های اخیر، با توجه به افزایش نیاز به بهره‌ وری انرژی و کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای. توجه به مصرف بهینه انرژی در ساختمان‌ها بیشتر ‌شده ‌است. یکی از اصول مهم در مصرف بهینه انرژی در ساختمان‌ها استفاده از کف کاذب فولادی است. که می‌تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.

کف کاذب فولادی یک نوع سازه فلزی است که بر روی کف ساختمان احداث می‌شود. به دلیل خصوصیات فیزیکی و مکانیکی منحصر به فرد فولاد. کف کاذب فولادی مزایای بیشماری دارد.

استفاده از کف کاذب فولادی در ساختمان‌ها می‌تواند به صورت مستقیم و غیر مستقیم در مصرف بهینه انرژی تاثیر بگذارد. به‌ طور مستقیم، کف کاذب فولادی به دلیل خواص حرارتی و عایق‌ بری فولاد. موجب حفظ دما مورد نظر محیط می‌شود. و نیاز به استفاده از سیستم‌های تهویه مکانیکی را کاهش دهد. این عمل باعث کاهش مصرف انرژی مرتبط با سیستم‌های تهویه می‌شود.

 

سفارش کف کاذب فولادی

برای استعلام قیمت کف کاذب فولادی و یا سفارش این محصول از طریق شماره تماس 02156713153 اقدام نمایید.