کف کاذب در فضای باز

در مطلب های گذشته درباره انواع کف کاذب های موجود در بازار صحبت کردیم. همچنین بصورت ویژه و تخصصی به بررسی کف کاذب های آلومینیومی و فولادی پرداختیم. زیرا این دو نوع کف کاذب محبوبیت بسیار زیادی در صنایع مختلف دارند. در این مطلب به بررسی کف کاذب هایی که در فضای باز نصب می شوند خواهیم پرداخت. در مکان هایی مثل پشت بام ها یا روف گاردن ها از کف کاذب ها استفاده می شود. همچنین در بخش هایی از حیاط ها نیز برای همسان سازی ارتفاع حوض ها و بقیه فضاها از کف کاذب های مختلفی استفاده می شود.

کف کاذب در فضای باز

مزایای این نوع کف کاذب

از اهداف استفاده از کف های کاذب مخصوص فضای باز می توان به ظاهر زیبایی که ایجاد می کنند اشاره کرد. همچنین بدلیل گسترش این فضاها در ساختمان های بزرگ و ویلاهای مجلل، برای زیباسازی هرچه بیشتر محیط از کف کاذب ها استفاده می کنند. از دیگر مزایای استفاده از کف های کاذب در فضاهای باز می توان به هدایت آب های سطحی اشاره کرد. همچنین در بسیار مواقع هدف از نصب کف کاذب انتقال تجهیزات و تاسیسات ساختمان از زیر آنها می باشد. وجود کف کاذب در فضاهای باز باعث می شود تا کف اصلی ساختمان در برابر شرایط مختلف جوی سالم بماند و شاهد طول عمر بیشتری از آن باشیم.

کف کاذب در فضای باز

انواع کف کاذب های مورداستفاده در فضای باز

ارتفاع پایه ها در فضاهای باز کمی بیشتر از دیگر فضاها در نظر گرفته می شود. البته مواردی هم وجود دارد که ارتفاع پایه های کف کاذب کوتاه باشد. تمام این موارد به شرایط محل نصب کف کاذب بستگی دارد. بنابراین به شما توصیه می کنیم تا برای نصب کف کاذب ها از نصاب‌های حرفه ای استفاده کنید. آرمان فلور با بیش از 20 سال سابقه آماده پذیرفتن و انجام تمام امور مربوط به کف کاذب می باشد.

در فضای باز بیشتر از کف کاذب های سنگی و سرامیکی استفاده می کنند. کف کاذب های چوبی نیز دارای انواع بسیاری می باشند که بعضی از آنها در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند. در بعضی از مکان های خاص نیز از کف کاذب های شیشه ای استفاده می کنند. شما باید با توجه به انتظاراتتان و همچنین ویژگی های هرنوعی از کف کاذب اقدام به انتخاب کف کاذب مخصوص به خود کنید. شما می توانید ویژگی های هر کدام از انواع کف کاذب ها را در مطالبی که برای آنها نوشته شده است بررسی کنید.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم بررسی کوتاهی درباره کف کاذب در فضای باز داشته باشیم. در صورت وجود هرگونه پرسش ویا ابهامی می توانید در قسمت نظرات با ما بیان کنید. کارشناسان ما به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود. همچنین شما می توانید برای دریافت مشاوره های بیشتر درباره انواع کف کاذب های مورد استفاده در مکان های مختلف با مشاورین ما در تماس باشید ویا سوال های خود را از طریق فرم های مختلفی که در سایت قرار داده شده ویا از طریق نظرات همین پست با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *