راهنمای خرید کف کاذب بادوام

خرید کف کاذب بادوام

راهنمای خرید کف کاذب بادوام، اطلاعات لازم جهت خرید کارآ را در اختیار شما قرار میدهد.

در این مقاله اطلاعات لازم از جمله:

معرفی کف کاذب

توضیح ویژگی های کف کاذب

اجزای تشکیل دهنده کف کاذب

کاربرد سازه در محل های مختلف

و انواع کف کاذب مقاوم

در قالب راهنمای خرید کف کاذب بادوام به شما ارائه میشود.

کف کاذب بادوام چیست؟

کف کاذب بادوام سازه‌ای است که مقاومت لازم در برابر عوامل مختلف محیطی و انسانی را دارد.

کف کاذب یکی از عناصر مهم در صنعت ساخت و ساز مدرن است. از این سازه برای پوشاندن سطوح کف ساختمان‌ها استفاده می‌شود. کف کاذب بادوام باید از موادی مقاوم، مانند: ورقه فولاد و الومینیوم مرغوب ساخته شود. زیرا متریال مقاوم و مستحکم موجب دوام بیشتر سازه شده و کارابب آن را طولانی مدت میکند.

البته بازار کف کاذب، انواع مختلفی را شامل میشود که در ادامه نام میبریم.

کف کاذب شیشه

کف کاذب چوب

کف کاذب چوبپلاست

کف کاذب سرامیک

کف کاذب سنگ

و…

موارد فوق در دسته بندی کف کاذب بادوام قرار نمیگیرند. زیرا مقاومت و دوام لازم در برابر شرایط محیطی را ندارند. به مثال های زیر توجه کنید.

  • کف کاذب شیشه، سازه ای زیباست. اما این نوع فاقد مقاومت لازم در برابر خراش و ضربه بود و مستعد هر دو است. در نتیجه هر لحظه امکان آسیب به سازه وجود دارد.
  • کف کاذب چوب، ظاهری زیبا و وزن سبکی دارد. اما از حشره زدگی در امان نیست. همچنین این سازه خطر آتش سوزی و گسترش آتش را دو چندان میکند.
  • کف کاذب چوبپلاست، علاوه بر معایب بالا، آسیب جدی به طبیعت میزند. همچنین این سازه در برخورد مستقیم با نور خورشید بوی نامطبوع تولید میکند.
  • کف کاذب سرامیک طرح ها و رنگ های زیادی دارد. اما این سازه بسیار سنگین است و وزن ساختمان را بیش از حد افزایش میدهد. همچنین تایل های سرامیکی بسیار شکننده بوده و در اثر کوچک‌ترین ضربه، ترک میخورند. علاوه بر این امکان اجرای تاسیسات زیر آن نیست.
  • کف کاذب سنگ ظاهر زیبایی دارد. اما وزن بالای آن موجب شده تا حمل و نقل آن دشوار باشد. همچنین بار مرده ساختمان را افزایش میدهد.

مهم‌ترین جنبه راهنماای خرید کف کاذب بادوام، آشنایی با سازه اصلی و مناسب است. در نتیجه موارد فوق انتخاب درستی نیستند.

جایگاه کف کاذب در صنعت ساخت و ساز مدرن

استفاده از کاذب در صنعت ساخت و ساز مدرن دارای مزایای بسیاری است. متریال کف کاذب بادوام ضد آب، ضد خش، و مقاوم در برابر ضربه و فشار هستند. این ویژگی‌ها آنها را برای محیط‌های با تردد زیاد مانند آموزشگاه، اداره، و فضاهای تجاری مناسب می‌سازد.

همچنین، نصب و نگهداری آنها نسبت به کفپوش‌های سنتی مانند سنگ، سرامیک، یا چوب آسان‌تر است. از طرفی نیاز به هزینه‌های نگهداری ندارد.

ظاهر مدرن کف کاذب فولادی یا کف کاذب الومینیومی، باعث شده تا به دکوراتیو شدن محیط و همخوانی با عنصرهای مختلف کمک شود.

با پیشرفت فناوری و مواد ساختمانی، کف کاذب به عنوان یک گزینه محبوب در صنعت ساخت و ساز مدرن است.

ویژگی های کف کاذب بادوام

کف کاذب، یکی از محصولات مهم در صنعت ساخت و ساز است. این ساختار به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، در بسیاری از فضاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه مقاله راهنمای خرید کف کاذب بادوام به بررسی و توضیح ویژگی‌های اصلی سازه پرداخته می‌شود:

مواد ساخت مقاوم

کف کاذب بادوام از مواد مقاومی مانند: فولاد و الومینیوم تهیه می‌شود. در نتیجه در برابر هر عامل خارجی مصون میمانند. همچنین با ساخت استاندارد خود به ایمنی بیشتر محل کمک میکند.

ضد آب بودن

کف کاذب استاندارد، دارای ویژگی ضد آب هستند. این ویژگی آنها را برای استفاده در فضاهای مانند انبارها و فضای باز مناسب می‌سازد.

مقاومت در برابر ضربه و فشار

کف کاذب آرمان فلور از مواد مقاومی ساخته می‌شود که مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار دارند. این ویژگی آنها را برای استفاده در مناطق با رفت و آمد فراوان مناسب می‌کند.

ضد خش بودن

بسیاری از انواع کفپوش کاذب دارای ویژگی ضدخش هستند. که از دوام و زیبایی آنها برای طولانی مدت حفاظت می‌کند.

نگهداری و تمیز کاری آسان

کف کاذب آرمان فلور نیاز به نگهداری ندارد. همچنین تمیز کردن آن با مواد شیمیایی امکان پذیر است. این ویژگی آنها را برای فضاهای پرتردد و تجاری مزیت می‌دهد.

قابلیت نصب آسان

نصب کف کاذب بادوام سریع و آسان است و نیاز به زمان و هزینه کمتری دارد. این ویژگی باعث میشود تا فعالیت محیط زودتر شروع شود. نصب کف کاذب باید توسط نصاب های حرفه ای انجام شود. آرمان فلور، دارای مجرب‌ترین نصاب‌هاست.

مقاومت در برابر حرارت و رطوبت

کف کاذب آرمان فلور، مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت دارند. این ویژگی آنها را برای استفاده در مناطق با شرایط محیطی مختلف مناسب می‌کند.

طول عمر بالا

به دلیل:

  • استفاده از مواد مقاوم
  • ساخت اصولی و استاندارد
  • بهرمندی از برترین دستگاه های تولیدی

کف کاذب آرمان فلور طول عمر عالی دارد.

آنتی استاتیک

آنتی استاتیک بودن یعنی سازه بتواند از اجتماع بار الکتریکی روی زمین جلوگیری کند. کف کاذب فلزی آرمان فلور کاملا آنتی استاتیک هستند. در نتیجه از آسیب به افراد، محیط و تجهیزات جلوگیری میکند.

اجرا تاسیسات، تجهیزات و…

چون این سازه دارای پایه های قابل تنظیم است، میتوان انواع مختلفی از تاسیسات را زیر آن اجرا کرد. در نتیجه باعث پوشش دادن به تاسیسات ساختمانی میشود. همچنین تجهیزاتی مانند تهویه هوا یا سیستم سرمایشی، زیر سازه قابل اجرا هستند.

آکوستیک سازی محیط

کف کاذب باعث جلوگیری از اکو صدا و خروج صدا به بیرون از محیط میشود. به همین دلیل برای محیط هایی چون اتاق گیم، استادیو فیلم برداری، اتاق تدوین و… مناسب است.

کف کاذب آرمان فلور با توجه به ویژگی‌های سازه مورد توجه در صنعت ساخت و ساز مدرن است. همچنین در بسیاری از فضاها از منازل تا مکان‌های تجاری و صنعتی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساختار تشکیل دهنده کف کاذب

آرمان فلور تولید کننده کف کاذب مدولار بوده و اجزای آن از سه بخش تشکیل میشود. مدولار بودن سازه موجب اتصال قوی و ایمنی بیشتر در مواقعی چون زلزله میشود. در پست راهنمای خرید کف کاذب بادوام اجزا را کامل توضیح میدهیم.

پایه: اوین بخش از کف کاذب است که به زمین وصل میشود. اتصال پایه به وسیله پیچ و مهره بوده و به همین دلیل مقاومت آن را بیشتر میکند.

استرینگر: قوطی هایی هستند که به پایه متصل میشوند و بار وارده را توزیع میکنند. توزیع بار باعث جلوگیری از آسیب به یک یا چند پایه خاص میشود.

تایل: مرحله نهایی نصب کف کاذب بوده و روی دو بخش قبلی قرار میگیرد. تایل وزن مناسبی داشته و همچنین کل ساختار به کاهش بار مرده ساختمان کمک میکند.

راهنمای خرید کف کاذب بادوام برای محل های مختلف

کف کاذب در ابتدا، برای پوشاندن تاسیسات و کف زمین اصلی مورد استفاده قرار میگرفت. اما بعدها کاربردهای مختلفی از سازه کشف شد. در نتیجه در محل های مختلف با کاربردی متفاوت مورد استفاده قرار گرفت.

نمونه ای از کاربرد کف کاذب در مکان های مختلف به شرح زیر هستند.

اماکن تجاری

از جمله مغازه‌ها، رستوران‌ها، دفاتر، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و دیگر اماکن تجاری. کف کاذب در هر یک از این موارد کاربرد خاص خود را دارد.

مثلا: مغازه ها برای پوشاندن سیم کشی ها و کابل کشی های رو کار خود میتوانند از کف کاذب اسفاده کنند. یا رستوران ها برای ایجاد نورپردازی بهتر محیط از کف کاذب بهره میبرند. دفاتر اداری برای مدیریت بهتر سیم کشی های ناشی از رایانه ها، از کف کاذب استفاده میکنند.

هتل ها برای ارتقا ایمنی خود تجهیزات مهمی چون:

قفل مرکزی، سیستم مرکزی دوربین های مدار بسته و… را زیر کف کاذب پنهان میکنند. بیمارستان ها درر ساخت اتاق قرنطینه یا تجهیز اتاق عمل به کف کاذب نیاز دارند.

در نهایت باید گفت تمام مراکز تجاری با توجه به کاربرد خود، به نوعی نیازمند کف کاذب هستند.

منازل و آپارتمان‌های هوشمند

کف کاذب به طور مستقیم و غیرمستقیم می‌تواند تأثیرات متعددی بر هوشمند سازی ساختمان‌ها داشته باشد:

ساماندهی سیستم‌های هوشمند: نصب کف کاذب می‌تواند به ساماندهی بهتر سیستم‌های هوشمند در ساختمان‌ها کمک کند. کف کاذب آرمان فلور از موادی ساخته شده که بسیاری از اهداف، در راستای هوشمند سازی را محقق میسازد:

این سازه عایق دماست و به استفاده بهینه از منابع انرژی کمک میکند. بنابراین می‌توان از آن برای ایجاد ارتباط بین سیستم‌های هوشمند مانند:

سیستم‌های گرمایش، سرمایش، نور پردازی و حتی سیستم‌های امنیتی استفاده کرد.

انرژی مصرفی: استفاده از کف کاذب با خواص عایق حرارتی می‌تواند تأثیر بسزایی بر کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌ها داشته باشد. زیرا با ایجاد یک لایه عایق بر روی سطح کف، می‌تواند از افت دمایی یا گرمایی ساختمان جلوگیری کند. در نتیجه، نیاز به استفاده از سیستم‌های گرمایش و سرمایش در تعداد بالا را کاهش دهد.

کاهش هزینه‌ها و بهره‌وری بالا: استفاده از کف کاذب باعث کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات در طول عمر ساختمان می‌شوداین سازه مقاوم با پوشش دادن به تاسیسات و تجهیزات ساختمانی عمر مفید آنها را طولانی تر میکند.

این کاهش هزینه‌ها به طور مستقیم به افزایش بهره‌ وری و کاهش هزینه‌های عملیاتی ساختمان کمک می‌کند.

تجربه کاربری بهتر: نصب کف کاذب بادوام و استاندارد باعث افزایش کاربری از محیط هوشمند میشود. مثلا با قرار گرفتن سیستم تهویه هوا زیر کف کاذب، مدیریت فضا بیشتر میشود. همچنین میتوان هوای مطلوب را به صورت یکنواخت در محیط توزیع شود.

بنابراین، کف کاذب با ارائه خصوصیاتی مانند:

عایقیت حرارتی، ارتباط دیجیتال، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره ‌وری، می‌تواند به هوشمند سازی ساختمان‌ها کمک کند.

مکان‌های صنعتی

کف کاذب  در محیط‌های صنعتی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

مقاومت در برابر مواد شیمیایی: در مکان‌های صنعتی که ممکن است با مواد شیمیایی مختلف در ارتباط باشند، کفپوش کاذب با موادی مقاوم در برابر اسیدها، قلیایی‌ها و سایر مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کفپوش‌ها می‌توانند از خوردگی و آسیب ناشی از تماس با مواد شیمیایی جلوگیری کنند.

مقاومت در برابر سایش و ضربه: در محیط‌های صنعتی که دارای فعالیت‌ هستند، ممکن است باعث سایش یا ضربه به سطح کف شوند. کف کاذب مقاومت بالایی در برابر تمام عوامل ممکن ارائه می‌دهد. این سازه می‌تواند به دلیل ساختار مقاوم خود، در برابر آسیب‌های ناشی از:

حرکت ماشین ‌آلات، بارهای سنگین و حرکت کارکنان مقاومت کنند.

تمیزی و نگهداری آسان: کف کاذب در محیط‌های صنعتی که نیاز به تمیزی و نگهداری آسان دارند، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سازه از موادی ساخته شده اند که به راحتی تمیز می‌شوند. همچنین ضد عفونی و ضد باکتریال بودن آنها می‌تواند برای حفظ بهداشت محیط‌ استفاده شوند.

ضد لغزش و ایمنی: در مکان‌های صنعتی که با خطرات لغزش و حوادث زمینه‌ ساز رو به رو هستند، کف کاذب می‌تواند یک راه حل ایمنی فراهم کند. این ساختار دارای خصوصیات ضد لغزش هستند که به کاهش خطرات سقوط و تصادف کمک می‌کنند.

مکان‌های عمومی

از جمله فضاهای عمومی مانند: ورودی‌های ساختمان‌ها، پایگاه‌های حمل و نقل عمومی. مدارس و دانشگاه‌ها که نیاز به یک سطح کف مقاوم دارند، می‌توانند از کف کاذب استفاده کنند.

کف کاذب در فضاهای عمومی نیز کاربردهای گسترده‌ای دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

مدرن و ظاهر زیبا

یکی از کاربردهای اصلی کف کاذب در فضاهای عمومی، ایجاد یک ظاهر زیبا و جذاب است. این سازه ها با رنگ مدرن خود به دکور محیط کمک میکند. در نتیجه دکوراسیون داخلی مکان‌هایی مانند:

مراکز خرید، هتل‌ها، رستوران‌ها، موزه‌ها و سایر فضاهای عمومی جلوه‌ای زیبا ببخشند.

توسعه تجربه کاربری

استفاده از کف کاذب  در تجربه کاربری مردم که از این فضاهای عمومی استفاده می‌کنند، بهبود میبخشد. ایجاد حس زیبایی، ظاهری مدرن، ایجاد حس امنیت و ارتقا ایمنی بر احساسات کاربر تاثیر میگذارد.

مقاومت در برابر فعالیت‌های پر تردد

فضاهای عمومی معمولاً با فعالیت‌های پر ترددی همراه هستند و نیاز به یک سطح کف مقاوم و با دوام دارند. کف کاذب آرمان فلور از موادی ساخته می‌شود که مقاومت بالایی در برابر فشار، سایش و استفاده روزانه دارند. همچنین می‌توانند با فعالیت‌های پرتردد در فضاهای عمومی سازگاری داشته باشند.

نگهداری و تمیزی آسان

کف کاذب مجموعه آرمان فلور تنها سازه ای است که نیاز به نگهداری مداوم و دوره ای ندارد. از طرفی تمیز کردن آنها کار بسیار راحتی بوده و سریع انجام میشود. این ویژگی مهم برای فضاهای عمومی است که نیاز به حفظ استانداردهای بهداشتی و نظافت دارند. مانند بیمارستان‌ها، مدارس، فروشگاه‌ها و سایر مکان‌های عمومی.

با توجه به این موارد، کف کاذب در فضاهای عمومی به عنوان یک راهکار:

زیبا، دواممند، سازگار با فعالیت‌های پرتردد و سهولت در نگهداری و تمیزی، بسیار مورد استفاده و مفید است.

انواع کف کاذب بادوام

کف کاذب های بادوام تنها دو نوع خاص را در بر میگیرند. دوام کف کاذب با توجه به متریال ساخت آنها مشخص میشود. هر چه مواد اولیه مقاوم‌تر باشند استحکام سازه نیز بیشتر میشود.

بهترین مواد برای ساخت چنین سازه ای فولاد و الومینیوم است. زیرا هم مقاومت بالایی دارند، هم موجب ایمنی بیشتر ساختمان میشوند.

ویژگی های کف کاذب بادوام فلزی به شرح زیر است.

وزن مناسب

کف کاذب فلزی آرمان فلور بر اساس آخرین استانداردهای جهان ساخته میشوند. در نتیجه یکی از خصوصیت های مهم آن، وزن مناسب سازه است. مناسب بودن وزن کف کاذب باعث میشود تا بار مرده ساختمان به صورت قابل توجهی کاهش یابد. در نتیجه به سبک سازی ساختمان کمک میکند.

مقاومت در برابر سایش و خراش

یکی از ویژگی‌های بارز کف کاذب فلزی، مقاومت بالا در برابر سایش و خراش است. این سازه ها از موادی ساخته شده اند که می‌توانند در برابر فشار و استفاده روزانه مقاومت کنند. همچنین ظاهر زیبای خود را حفظ کنند.

آنتی استاتیک

راهنمای خرید کف کاذب بادوام مرجع معتبری از مجموعه آرمان فلور با سابقه بیش از ۲۵ سال است. خطر الکترو استاتیک، همواره محیط های حساس مانند:

اتاق سرور، دیتاسنتر، اتاق کنترل، اتاق سوئیچینگ و… را تهدید میکند. الکترو استاتیک بارهای الکتریکی هستند که روی زمین جمع میشوند. تجمع این بارها و عدم کنترل آنها موجب به وجود آمدن پدیده الکتریسیته ساکن در  محیط میشود.

عدم مدیریت این پدیده خطرات بسیاری همچون:

  • آسیب به افراد و کارکنان محل
  • اختلال در فعالیت تجهیزات
  • آسیب جدی به دستگاه ها
  • ایجاد جرغه و انفجارهای ناگهانی
  • آتش سوزی و ایجاد خسارت سنگین
  • و…

را به وجود می‌آورد. کف کاذب مجموعه آرمان فلور راه حل این مشکل است. آرمان فلور با افتخار تنها تولید کننده کف کاذب آنتی استاتیک در ایران است.

آکوستیک

برخی محیط های حساس و مجهز، نیازمند سازه های آکوستیک هستند. یعنی سازه ای که عایق صوت باشد. کف کاذب  فلزی آرمان فلور کاملا عایق بوده و حتی ز اکو شدن صوت در محل جلوگیری میکند. به همین دلیل این سازه برای مکان هایی مثل:

سالن سینما، اتاق تدوین، سالن کنفرانس، سالن نمایش و… مناسب است.

ارتقا امنیت

امروزه یکی از استانداردهای لازم الاجرا برای ساختمان سازی، تضمین و ارتقا ایمنی ساختمان است. کف کاذب از جمله مصالح نوینی محسوب میشود که این هدف را محقق میسازد.

به این ترتیب که با نصب کف کاذب، ضرورت بتن ریزی و سرامیک کاری از بین میرود. تنها نصب کف کاذب روی زمین کافیست. بنابراین شاهد حذف بار اضافه قابل توجهی خواهیم بود. کف کاذب بادوام آرمان فلور علاوه بر سبک سازی، امنیت اسکلت ساختمان را نیز ارتقا میدهد.

پوشش تاسیسات

معمولا ساختمان های تجاری و اداری، دارای تاسیسات روکار هستند. زیرا:

  • شکافتن دیوار یا زمین هزینه بر است
  • در صورت بروز مشکل نیاز به تخریب است
  • مدت زمان تخریب تا بازسازی مجدد زمان بر است

در نتیجه با نصب کف کاذب، میتوان تاسیسات ساختمان را زیر سازه اجرا کرد. در چنین شرایط بررسی دوره ای به راحتی انجام میشود. حتی هنگام تعمیر، نیازی به تخریب و تعطیل شدن کار نیست. اجرا تاسیسات روکار به این روش دسترسی را به افراد مجاز محدود میکند.

کمک به مدیریت فضا

زمانی که شما محل مناسب و آماده ای برای اجرا تاسیسات ساختمان یا تجهیزاتی چون:

  • سیستم گرمایش
  • سیستم سرمایش
  • قفل مرکزی
  • تهویه هوا
  • و….

و دیگر تجهیزات این چنینی داشته باشید، میتوانید فضا را به خوبی مدیریت کنید. بدین ترتیب که با اجرا آنها زیر کف کاذب از اشغال فضای محیط جلوگیری میکند.

توزیع هوای یکنواخت محیط

کف کاذب بادوام آرمان فلور امکان توزیع دمای استاندارد را به صورت یکنواخت فراهم میکند. در نتیجه به جریان داشتن هوا مطلوب در محیط کمک میکند. همچنین از گرم یا سرد شدن نقطه ای محیط جلوگیری میکند.

قابل انتقال به محل جدید

اگر بعد از مدتی، قصد اسباب کشی به محلی جدید را داشته باشید، امکان انتقال سازه به محیط جدید فراهم است. زیرا کف کاذب آرمان فلور ساختار مدولار داشته و میتوان اجزای آن را به محیط جدید انتقال و مجدد نصب کرد.

حتی اگر محیط جدید از محیط قبلی بزرگتر باشد جای نگرانی نیست. چرا که امکان اضافه کردن کف کاذب به سازه قبلی وجود دارد.

عدم محدودیت ناهمواری زمین

پایه های کف کاذب آرمان فلور قابل تنظیم در ارتفاع مورد نیاز هستند. در نتیجه ناهمواری روی زمین محدودیتی در نصب این سازه ایجاد نمیکند. بعد از شروع پروژه شما به وضوح شاهد زمینی مسطح و هموار خواهید بود.

مقاومت دمایی و رطوبتی

کف کاذب آرمان فلور تنها سازه عایق دمایی است. این سازه در برابر شرایط جوی مخربی مانند رطوبت مقاومت کافی دارد. در نتیجه دچار پوسیدگی و زاکسیدگی نخواهد شد.

شما میتواندی این سازه را در شرایط اقلیمی مختلف و در فضاهای روباز نصب کنید. بدون اینکه سازه آسب ببیند یا دچار خسارت و تعمیر شود.

حفظ ارزش سرمایه شما

کف کاذب آرمان فلور دارای دو نوع ساخته شده از متریال فولاد یا الومینیوم هستند. با خرید کف کاذب فولادی یا الومینیومی نه تنها صاحب سازه‌ای کاربردی، بلکه ارزش سرمایه خود را نیز حفظ کردید.

شما میتوانید هر زمان که قصد فروش کف کاذب را داشتید، سازه را به قیمت روز فولاد و الومینیوم بفروشید.

نگهداری بعد از نصب

نصب کف کاذب بادوام آرمان فلور به سرعت و در سریع‌ترین زمان انجام میشود. همچنین بعد از نصب نیاز به هزینه های دوره‌ای جهت دوام بیشتر ندارد. ساخت استاندارد، استفاده از برترین تکنولوژی و متریال مقاوم این ویژگی را به وجود آورده است.

این سازه بر خلاف دیگر انواع، مانند: سرامیکی، چوبی و… نیاز به هزینه های هنگفت نگهداری ندارد.

انواع کف کاذب بادوام

با توجه به مواد اولیه جهت تولید، کف کاذب بادوام به دو دسته تقسیم میشوند.

  • کف کاذب فولادی
  • کف کاذب الومینیومی

دو سازه فوق تمام ویژگی های لازم برای اجرا در هر مکانی را دارا هستند.

راهنمای خرید کف کاذب بادوام

نکات لاز برای خرید کف کاذب بادوام طی مقاله گفته شد. در این قسمت مهم‌ترین نکاتی که باید به آنها توجه کنید بیان میشوند.

  • اصالت برند: سعی کنید کف کاذب را مستقیما از یک برند معتبر تهیه کنید. در این صورت سازه باکیفیت را با قیمت مناسب میخرید.
  • به ساخت و متریال دقت کنید: متریال های سست و بی کیفیت، باعث ناکار آمدی سازه میشود. مثلا سازه های سرامیکی، دارای سرامیک های شکننده هستند. یا در رنگ آمیزی کف کاذب فلزی، اگر رنگ کدر بود نشان از نا مرغوب بودن آن است.
  • از شرکت تضمین بخواهید: مجموعه های معتبر کیفیت و دوام محصول خود را تضمین میکنند. اگر فروشنده ای قادر به ارائه این تضمین نبود، از خرید خودداری کنید.
  • مشاوره و پرس و جو از چند شرکت: مجموعه های اصیل فارق از سود خود، بر اساس نیاز، به شما مشاوره میدهند. اما برخی شرکت ها تنها برای کسب سود، تنها بر خرید محصول خود تاکید میکنند.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه دارد، توصیه میکنیم با مجموعه آرمان فلور در ارتباط باشید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه