کف کاذب شیشه ای

در مقاله های گذشته انواع مختلف کف های کاذب موجود در بازار را بررسی کردیم. همچنین ذکر کردیم که کف های کاذب فولادی و آلومینیومی پراستفاده تر هستند. اما انواع مختلف دیگری نیز موجود است. کف های کاذب شیشه ای، سرامیکی، آنتی استاتیک، سنگی و… .
در این مقاله قصد داریم ویژگی های کفپوش شیشه ای را بررسی کنیم. کف کاذب شیشه ای به دلیل ویژگی های خاصی که دارد کمتر استفاده می شود. موارد مصرف آن نیز بیشتر در مکان های خاصی است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

کف کاذب شیشه ای

کف کاذب شیشه ای

جنس پایه ها و بقیه موارد همانند دیگر کف کاذب ها می باشد. تایل ها و پایه های دلخواه خود را می توانید انتخاب کنید. پانل کفپوش شیشه ای از جنس شیشه می باشد. جنس شیشه ای که در تهیه این پانل ها استفاده شده بسیار محکم است. قطر زیاد و چندلایه بودن این شیشه ها سبب استحکام زیاد این پانل ها می شود. از انواع شیشه مات و یا شیشه براق نیز در تهیه کف کاذب شیشه ای استفاده می شود. این نوع کفپوش ها ویژگی های بسیاری دارند که در ادامه به ذکر آنها می پردازیم.

کف کاذب شیشه ای

فضاسازی در محیط

کف کاذب های شیشه ای نقش خوبی در زیباسازی فضا را می توانند ایفا کنند. در کنار پانل های زیبای شیشه ای میتوان نورپردازی های زیبایی را نیز استفاده کرد. چون جنس پانل ها دارای شفافیت مناسبی می باشد می توان از لامپ های LED برای زیباسازی هرچه بیشتر کف منزل یا محل مورد نظر خود استفاده کنید. طرح های شیشه ای خاصی برای این نوع کفپوش موجود نمی باشد و تنها به دو نوع شفاف و مات تقسیم می شود. بنابراین می توانید با نور پردازی های مناسبی انواع طرح های گوناگون مدنظر خود را پیاده سازی کنید.

کفپوش شیشه ای

کفپوش شیشه ای

از این جنس شیشه در قسمت های مختلف دیگری نیز استفاده می شود. شاید در کلیپ های گوناگون رستوران ها یا پل هایی را مشاهده کرده اید که شیشه ای می باشد. یعنی شما می توانید افراد و ماشین های مختلفی که در حال عبور هستند را مشاهده کنید. این نوع شیشه ها استحکام بالایی دارند. همچنین کفپوش شیشه ای ضد خش و ضد لغزندگی نیز می باشند. در اداره های خود که میز و صندلی های بسیاری وجود دارد نیز می توانید از این نوع کفپوش استفاده کنید.

کف کاذب شیشه ای

کفپوش شیشه ای

راحت بودن بررسی زیر ساخت

در مراکزی که سرور های بسیاری وجود دارد می توان از کفپوش شیشه ای استفاده کرد. زیرا در این مراکز از زیرساخت های بسیاری استفاده می شود. کابل های بسیاری از سرور ها و سوئیچ ها و… خارج می شود. چون کف کاذب شیشه ای شفاف است، می توان به راحتی به کابل های موجود دسترسی داشت. همچنین به راحتی میتوان به بازبینی و بازرسی کابلها پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *