کف کاذب آرمان فلور

بعد از بررسی کف کاذب لگراند میخواهیم درمورد کف کاذب آنتی استاتیک صحبت کنیم . این نوع از کف کاذب ،کف هایی می باشند با قابیلت آنتی استاتیک تا اگر الکتریسیته ساکن یا برق ناشی از سیم لخت و … را به سیم ارت منتقل نماید. با این کار خطر خرابی یا برق گرفتگی کاهش پیدا نماید. در زیر مطالب بیشتری راجع به کف کاذب آنتی استاتیک ارائه داده ایم. با مطالعه این مطالب شما بیشتر با این محصول فوق العاده آشنا می شوید.

در چه محل هایی باید از کف کاذب آنتی استاتیک استفاده کرد؟

مرکز های بسیاری وجود دارند ،که امنیت در آن بسیار مهم می باشد . امنیت آن ها می تواند جنبه های مختلفی داشته باشد. این مراکز مختلف هستند، از مراکز کنترل ، دیتاسنتر ، اتاق های قرنطینه، مرکزهای مانیتورینگ ، برخی از ساختمان های تجاری و اتاق سرور می توان به عنوان مرکز های مهم اسم برد .

در یک دیتاسنتر داده ها و اطلاعات بسیار زیادی پردازش و ذخیره می شود. این اطلاعات بسیار پر اهمیت و در مورد هایی امنیتی هم می باشند. پس نیاز است در نگهداری دقت شود. در اتاق های سرور این بحث همچنان هست. کابل ها ، رک های سرور و دیگر وسایلی که در اتاق سرور موجود می باشد، حتما باید به خوبی و دقیق نگهداری شوند. زیرا کاستی و خلل در کار آن ها باعث مشکلات فراوانی در دیتاسنتر می شود. مرکز های مهمی که ذکر کردیم باید در مقابل هر گونه خطر احتمالی ایمن و safe شده باشند، تا بتوانند با آن مقابله کنند. برای همین سراغ کف کاذب آنتی استاتیک می روند. (یک شعار بسیار مهم در تمامی صنعت ها بزرگ وجود دارد. احتمالا بارها شنیده اید که می گوید اول ایمنی بعد کار. first safety.)

خطرات ناشی از تخلیه نشدن بار الکتریکی

تخلیه بار الکتریکی خطری است که همیشه  دیتا سنتر و اتاق های سرور را تهدید می کند. علاوه بر این امکان دارد بر اثر خرابی یکی از کابل ها، دیتا سنتر یا اتاق سرور  دچار حریق شود. خطر برق گرفتگی برای کارکنان یکی دیگر از موارد خطر آفرین می باشد که در این مراکز امکان دارد به وقوع بپیوندد. نکته مهم و حائز اهمیت این است که شما می توان  این خطرها را تا حد زیادی به صفر نزدیک کنید . کف کاذب آنتی استاتیک راه چاره شما می باشد تا با استفاده از آن  بارهای مغناطیسی را به طور کامل دفع کنید . این کف های کاذب به علت وجود خاصیت آنتی استاتیکی این بار ها را تخلیه می کند .

خاصیت های این مدل کف کاذب

این نوع کف کاذب ها این خاصیت را دارد تا از احتمال آتش سوزی در یک اتاق سرور پیشگیری کند.  قابلیت ضد خش و ضد ضربه بودن را دارا می باشد که باعث می شود  در مقابل جابجایی  رک ها استقامت خوبی داشته باشد. این کف های کاذب توانایی بازیافت را دارد و هزینه زیادی را متحمل نمی شوید.

به پایان این پست جذاب رسیدیم. امیدواریم کاربردی باشد.

همین الآن سفارش دهید!

برای سفارش کف کاذب می توانید از طریق شماره تماس مستقیم 02156713153 اقدام نمایید. همچنین برای مشاوره بصورت چت نیز می توانید با شماره 02156713153 در پیامرسان واتساپ در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *