کف کاذب آنتی استاتیک

کف کاذب آنتی استاتیک و کاربرد آن در محیط‌های مختلف

 

کف کاذب آنتی استاتیک نوع خاصی از کف کاذب است که برای محیط‌های خاصی کاربرد اساسی دارد. ابتدا توضیح کف کاذب آنتی استاتیک و انواع آن را مطرح می‌کنیم. سپس به شرح کاربرد آن و محیط‌های مورد استفاده می‌پردازیم.

 

کف کاذب آنتی استاتیک چیست؟

 

کف کاذب آنتی استاتیک، سازه‌ای برای ارتقا امنیت مکان‌های مختلف است. منظور از ارتقا امنیت، تامین امنیت جانی برای افراد حاضر در محیط، و تامین امنیت مالی، از طریق عبور الکتریسیته ساکن است.

کف کاذب آنتی استاتیک آن مقدار الکتریسیته موجود در سازه را از خود عبور می‌دهد.

عبور الکتریسیته ساکن باعث می‌شود، افرادی که در محیط مورد نظر تردد دارند، دچار صدمات ناشی از برق گرفتگی نشوند. زیرا در صورت قدم گذاشتن در محیطی که الکتریسیته ساکن باشد، فرد با شدت زیادی پرتاب شده و دچار برق گرفتگی شدید می‌شود.

برای جلوگیری از بروز اتفاقات ناگوار در مکان‌های دارای الکتریسیته ساکن، از کف کاذب آنتی استاتیک آرمان فلور استفاده می‌کنند.

همچنین، دفع و عبور الکتریسیته ساکن، از طریق تخلیه بار الکتریکی، موجب حفظ سلامت تجهیزات و وسایل الکتریکی می‌شود.

در ادامه انواع کف کاذب و کاربرد کف کاذب در مکان‌های مختلف را بررسی می‌کنیم.

 

انواع کف کاذب آنتی استاتیک

 

کف کاذب آنتی استاتیک در دو نوع قابل سفارش است.

کف کاذب آنتی استاتیک فولادی

کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی

 

کف کاذب آنتی استاتیک فولادی

 

کف کاذب آنتی استاتیک فولادی، علاوه بر عبور جریان الکتریسیته از خود دارای ویژگی‌های کاربردی دیگری هم هست. هر کدام از این ویژگی‌ها مناسب مکان‌های مختلف بوده و نیاز خریدار را بر طرف می‌کند.

کف کاذب آنتی استاتیک فولادی دارای ساختار سه بخشی است. پایه، تایل و استرینگر اجزای تشکیل دهنده کف کاذب آنتی استاتیک فولادی هستند.

پایه کف کاذب آنتی استاتیک فولادی، روی زمین نصب می‌شود و مانند ستون‌های خانه عمل می‌کند. یعنی به نوعی نگهدارنده‌ی دو بخش دیگر است. وزن اصلی سازه به پایه‌ها وارد می‌شود بنابراین مهمترین ویژگی پایه مقاومت آن است.

استرینگر قوطی‌های ضد زنگی‌اند که مربعی شکل هستند. استرینگر به پایه متصل می‌شود و کاربرد اصلی آن در ساختار کف کاذب، جلوگیری از برخورد تایل به پایه است. جلوگیری از برخورد مستقیم، به وسیله یک لایه فوم نازک، که روی استرینگر چسبانده شده، انجام می‌شود.

تایل کف کاذب آنتی استاتیک فولادی، دارای کفپوش مخصوص بوده که در عبور الکتریسیته نقش مهمی دارد. تایل در ارتباط با محیط بیرون است. طبیعی‌ست که در معرض رفت و آمد زیاد باشد، یا وسایل گوناگون با وزن‌های مختلف، روی آن جا به جا شود. بنابراین تایل باید مقاوم و ضد خش بوده و دچار سابیدگی نشود. از جمله ویژگی‌های با اهمیت کف کاذب آنتی استاتیک فولادی آرمان فلور هم همین است.

 

ویژگی کف کاذب آنتی استاتیک فولادی چیست؟

 

برای آشنایی بیشتر شما با کف کاذب آنتی استاتیک فولادی، لازم دانستیم که تمام ویژگی‌های آن را مطرح کنیم. در این صورت با افق دید بیشتری می‌توانید دست به انتخاب بزنید.

ویژگی‌های کف کاذب آنتی استاتیک فولادی آرمان فلور به شرح زیر است.

طراحی و ساخت اصولی و مهندسی شده

ساخته شده طبق استانداردهای جهانی و استفاده از آخرین تکنولوژی ساخت

مقاومت بالا در برابر شرایط و عوامل مختف بیرونی

تحمل بارهای سنگین

وزن مناسب جهت جا به جایی آسان

مناسب برای مناطق مختلف با آب و هوای متفاوت

قیمت مناسب به دلیل تولید و عرضه مستقیم توسط

فاقد هزینه نگهداری

عایق هر گونه صدا و جلویری از ورود آلودگی‌های صوتی به محیط

مقاوم در برابر آتش سوزی بدون آسیب

بارگیری و نصب راحت

طراحی و ساخت اصولی و مهندسی شده

 

آرمان فلور در طراحی و ساخت کف کاذب آنتی استاتیک فولادی از دانش متخصصان آموزش دیده بهرمند است. کف کاذب‌های تولید شده در آرمان فلور، دارای اندازه‌های دقیق بوده و قبل از عرضه، مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

به همین دلیل کف کاذب آنتی استاتیک فولادی آرمان فلور دارای ضمانت محصول است.

 

ساخته شده طبق استانداردهای جهانی و استفاده از آخرین تکنولوژی ساخت

 

کف کاذب آنتی استاتیک فولادی طبق استاندارهای جهانی ساخته شده است. ساخت این محصول توسط دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا انجام می‌شود. رعایت استانداردهای ساخت از ضروری‌ترین قوانین در ساخت کف کاذب است.

کف کاذب آنتی استاتیک فولادی برند آرمان فلور تنها زمانی به فروش می‌رسند که، تمام قطعات، تست مقاومت شده باشند.

کف کاذب آرمان فلور علاوه بر عرضه داخلی، به کشورهای دیگر صادر می‌شود و شهرت جهانی دارد.

 

مقاومت بالا در برابر شرایط و عوامل مختف بیرونی

 

کف کاذب روی زمین نصب می‌شود. رفت و آمد کارکنان یا افراد مختلف به محیط مورد نظر امری طبیعی است. علاوه بر این، شاید نیاز باشد وسیله‌ای روی سازه کشیده شود. یا کف کاذب با شی تیزی برخورد کند. بنابراین مقاومت کف کاذب باید به قدری باشد که تحت هیچ شرایطی دچار آسیب نشود.

 

تحمل بارهای سنگین

 

فولاد آلیاژی محکم و به دست آمده از آهن است. علاوه بر وجود فولاد در کف کاذب آنتی استاتیک فولادی، بتن از دیگر متریال آن محسوب می‌شود. بنابراین کف کاذب آرمان فلور قابلیت تحمل وزن‌های بسیار سنگین را داشته و دچار صدمه نمی‌شود.

 

وزن مناسب جهت جا به جایی آسان

 

زمانی که یک محصول، طبق اصول و استاندارد ساخته شود، تحت هیچ شرایطی دشواری به بار نمی‌ورد. وزن کف کاذب آنتی استاتیک فولادی مناسب بوده و راحت می‌توان آن را جا به جا کرد. از طرفی می‌توان به تجهیزات زیر کف کاذب، نظارت کرد.

 

مناسب برای مناطق مختلف با آب و هوای متفاوت

 

بهرمندی از بهترین متریال

استفاده از آخرین تکونلوژی در ساخت

مقاومت بی‌نظیر کف کاذب آنتی استاتیک فولادی

سه عامل فوق سبب شده تا این محصول در مناطق مختلف قابل استفاده باشد.

 

قیمت مناسب به دلیل تولید و عرضه مستقیم توسط

 

آرمان فلور کف کاذب‌های خود را با بهترین قیمت نسبت به رقبا، عرضه می‌کند. زیرا خریداران، کف کاذب آنتی استاتیک فولادی را به محض تولید می‌توانند بدون واسطه تهیه کنند. تنها کافیست وارد سایت آرمان فلور شوند و پس از مشاوره اقدام به سفارش محصول نمایند.

 

فاقد هزینه نگهداری

 

برخی از کف کاذب‌های موجود در بازار برای ماندگاری و افزایش طول عمر نیاز به هزینه نگهداری هستند. مثلا کف کاذب سرامیکی، کف کاذب چوبی و کف کاذب لگراند، از جمله این موارد هستند. البته این سه نوع، ماهیتا آنتی استاتیک نیستند.

 

عایق هر گونه صدا و جلوگیری از ورود آلودگی‌های صوتی به محیط

 

کف کاذب آنتی استاتیک فولادی کاملا عایق صدا بوده و به همین دلیل برای مکان‌های زیر قابل استفاده است.

اتاق عمل بیمارستان‌ها

دیتاسنترها

مطب پزشکان

اتاق کنترل

برج مراقبت

 

 

کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی

 

عبور الکتریسیته ساکن مشخصه اصلی این نوع کف کاذب است. ویژگی‌های مهم دیگری هم برای کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی وجود دارد که بنابر هدف از خرید متفاوت‌اند.

ساختار کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی بر سه بخش استوار شده است. با به هم متصل شدن تایل، استرینگر و پایه به یکدیگر کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی پدید می‌آید.

تایل کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی دارای رویه محافظ و مخصوصی است که باعث عبور الکتریسیته می‌شود. رویه کف کاذب، برای محافظت از سازه در برابر عواملی چون تردد، جا به جایی وسایل و افزایش طول عمر، روی آن نصب می‌شود.

استرینگر یا رابط کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی به شکل قوطی هستند مه روی پایه نصب می‌شود.

رنگ استرینگر در کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی و کف کاذب آنتی استاتیک فولادی آرمان فلور، گالوانیزه گرم است. رنگ کردن استرینگر بسیار عمقی بوده و رنگ به لایه‌های زیرین هم نفوذ می‌کند.

پایه‌ها ساخته از فولاد و آلومینیوم بوده و خاصیت ضد اکسیدگی دارد. پایه‌های کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی به زمین پیچ می‌شود. بعد از متصل شدن استرینگر به پایه‌ها، تایل روی آن گذاشته می‌شود. استرینگر با فوم نازکی که روی آن وجود دارد، مانع از برخورد تایل می‌شود.

 

مقاوم در برابر آتش سوزی بدون آسیب

 

رعایت اصول مهم سازمان آتش نشانی، باعث شده  این سازه دوام بالایی در برابر حادثه آتش سوزی داشته باشد. در صورت وقوع آتش سوزی، کف کاذب آنتی استاتیک فولادی، دچار ویرانی نمی‌شود.

یعنی کف کاذب آنتی استاتیک فولادی

دچار ریزش نمی‌شود

بخش‌های مختلف آن از هم جدا نمی‌شود

گازهای خطرناک و کشنده پخش نمی‌کند

بوی بد ندارد

موجب گسترس آتش سوزی نمی‌شود

رعایت تمام اصول مهم در ساخت کف کاذب آنتی استاتیک فولادی دوام و مقاومت خوبی در برابر حوادث داشته باشد.

 

بارگیری و نصب راحت

 

وزن کف کاذب آنتی استاتیک فولادی طبق استانداردهای جهانی است. بنابراین پس از خرید، هنگام بارگیری محصول، مشکل ایجاد نمی‌شود. یعنی برای افراد دخیل در کار مشکلی ایجاد نمی‌کند و کف کاذب هم دچار آسیب نمی‌شود. پس از بارگیری، نصب کف کاذب توسط نصاب کف کاذب، به راحتی انجام می‌شود.

اجزا کف کاذب آنتی استاتیک فولادی جدا هستند و توسط نصاب به یکدیگر متصل می‌شود.

 

ویژگی کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی چیست؟

 

در این قسمت از مقاله، قصد داریم ویژگی‌های کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی را مطرح کنیم. آشنایی بیشتر شما با کف کاذب آنتی اساتیک آلومینیومی، به انتخاب درست شما کمک می‌کند.

بعد از نام بردن تمام ویژگی‌های کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی، مختصر توضیحی جهت آشنایی بیشتر شما بیان میکنیم.

رعایت اصول ساخت و استفاده از تکنولوژی به روز

توجه به استاندارهای جهانی در ساخت

مقاومت عالی در برابر آتش

مقاوم در برابر فشار

دوام بالا در برابر رطوبت

وزن سبک

عدم عبور صدا از خود

بدون هزینه نگهداری

خرید با قیمت مناسب

برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی، به توضیحات زیر توجه کنید.

 

رعایت اصول ساخت و استفاده از تکنولوژی به روز

 

رعایت نکات اساسی، در ساخت کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی، اهمیت زیادی دارد. چون کف کاذب آنتی استاتیک در مکان‌های مهم نصب می‌شود، و نقش اساسی دارد، باید کاملا اصولی ساخته شود. مراحل ساخت باید با استفاده از برترین تکنولوژی انجام شود تا مقاومت سازه بالا باشد. بعد از ساخت کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی، برند آرمان فلور، سازه مورد آزمایش‌های مختلف قرار می‌گیرد. پس از موفق بودن آزمایش‌ها، کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی به مشتریان ارائه می‌شود.

 

توجه به استاندارهای جهانی در ساخت

 

علاوه بر کف کاذب آنتی استاتیک فولادی، کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی آرمان فلور به دیگر کشورها صادر می‌شود. دلیل این امر، نیاز سنجی و ساخت هدفمند کف کاذب‌ آرمان فلور است.

همچنین توجه به

متریال مورد استفاده در ساخت کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی

برگزیدن بهترین مواد اولیه

از دیگر دلایل شهرت کف کاذب آرمان فلور است.

 

مقاومت عالی در برابر آتش

 

یکی از مجوزهای ضروری برای ساخت یا تجهیز مکان‌هایی چون اتاق سرور، دریافت تاییدیه از سازمان آتش نشانی است. وجود دستگاه‌های الکتریکی و عبور جریان الکتریسه از اتاق سرور، اتاق کنترل، دیتاسنتر و… وقوع حادثه آتش سوزی را تشدید می‌کند.

بنابراین آرمان فلور اقدام به تولید کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی، با قابلیت ضد حریق کرده است.  این اقدام هدفمند از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری می‌کند.

 

مقاوم در برابر فشار

 

دستگاه‌های بزرگی در اتاق دیتاسنتر یا اتاق سرور وجود دارد. وزن این دستگاه‌ها متفاوت بوده و نمی‌توان از فشاری که به سازه‌ی زیرین خود می‌آورند، غافل شویم.

فشار وارده در هر میزانی که باشد، نباید کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی را  دچار مشکل کند. بروز هر مشکل در کف کاذب، آسیب‌های جبران ناپذیری به همراه دارد.

بنابراین یکی از قابلیت‌های اصلی در کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی برند آرمان فلور، تحمل فشار بالا است.

 

دوام بالا در برابر رطوبت

 

آلومینیوم یکی از فلزهای ضد زنگ محسوب می‌شود. و از آنجایی که اصلی‌ترین ماده سازنده در کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی‌ست، انتخاب مناسب برای مناطق مرطوب محسوب می‌شود. علاوه بر ضد زنگ بودن کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی، استفاده از رنگ گالوانیزه، مقاومت محصول را چند برابر می‌کند.

 

وزن سبک

 

آلومینیوم ماهیتا فلز سبکی است. به دو دلیل

وزن سبک و مناسب

و مقاومت بالا

از این فلز در صنعت کف کاذب، خودروسازی، هواپیما سازی استفاده می‌شود. چون وزن کف کاذب آلومینیومی سبک است، بنابراین جا به جا کردن سازه و بارگیری و حمل و نقل آن آسان است.

همچنین نصب آن موجب دشواری نصاب کف کاذب نمی‌شود.

 

عدم عبور صدا از خود

 

طراحی استاندارد در ساخت کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی سبب شده تا علاوه بر مقاومت بالا، عایق صدا هم باشد. جلوگیری از ورود و خروج صدا، کاربرد دیگریست که کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی را برای مکان‌های زیر قابل استفاده می‌سازد.

اتاق عمل

بخش‌های مختلف بیمارستان

اتاق کنترل

دیتا سنتر

سرور روم

 

بدون هزینه نگهداری

 

کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی آرمان فلور، بدون هزینه نگهداری است. نبود هر هزینه جهت دولم بیشتر، توسط آرمان فلور تضمین می‌شود. زیرا ما معتقدیم کف کاذب‌هایی که دارای هزینه نگهداری هستند، فاقد مقاومت کافی بوده و شما را در هزینه می‌اندازد.

کف کاذب آرمان فلور بدون هزینه نگهدداری جهت دوام بیشتر بوده و این ویژگی خود را تضمین می‌کند.

 

خرید با قیمت مناسب

 

تمام مراحل ساخت کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی، در آرمان فلور و توسط متخصصان انجام می‌شود.

همه‌ی مراحل مستقیما توسط به انجام می‌رسد و هیچ واسطه‌ای وجود ندارد. بنابراین آرمان فلور تصمیم گرفته محصولات خود را نیز بدون واسطه عرضه کند. حذف افراد واسط در فروش یک کالا، و عرضه مستقیم توسط تولید کننده، هزینه‌های واسطه‌گری را حذف می‌کند. که در ان صورت کالا با قیمت نهایی ، به خریداران عرضه می‌شود.

 

کاربرد کف کاذب آنتی استاتیک چیست؟

 

عدم تخلیه الکتریسیته ساکن خطرات زیادی به همراه دارد. از جمله این خطرات، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

برق گرفتگی شدید افراد

انفجار و آتش سوزی محیط

آسیب به دستگاه‌های موجود

ایجاد و افزایش اصطکاک

از بین رفتن اطلاعات مهم و موجود در دیتاسنترها

برای رفع تمام این خطرها، از نصب کف کاذب آنتی استاتیک بهره می‌بریم. کف کاذب آنتی استاتیک با عبور الکتریسیته از خود، مانع تجمع بار الکتریکی شده و خطر را دفع می‌کند.

 

 

در چه مواقعی الکتریسیته ساکن به وجود می‌آید؟

 

با توجه به شرایط محیط و دستگاه‌های موجود در محیط مورد نظر، الکتریسیته ساکن می‌تواند به طرق مختلف ایجاد شود.

موارد زیر می‌توانند سبب به وجود آمدن الکتریسیته ساکن شود.

به دلیل تماس دستگاه‌های الکتریکی با هم

هنگام تخلیه بار الکتریکی توسط دستگاه‌ها

در اثر وجود رطوبت در هوا

به دلیل گرم شدن یا سرد شدن دمای محیط

هنگام اتصال سیم کشی یا اختلال در دستگاه‌ها

 

کاربرد کف کاذب آنتی استاتیک در دیتا سنترها چیست؟

 

دیتاسنترها مکان‌های خاص در ‌های بسیار بزرگ هستند. عمدتا فعالیت چنین ‌هایی، پردازش اطلاعات و داده‌های مهم است. بنابراین شاهد تجهیزات بسیار پیشرفته و در تعداد زیاد خواهیم بود.

تمام دستگاه‌ها، بار الکتریکی اضافه خود را به زمین می‌دهند. در این راستا، زمین بار الکتریکی را در خود نگه داشته و الکتریسیته ساکن ایجاد می‌شود. اگر این بار الکتریکی اضافه، عبور نکند و ساکن باقی بماند، خطرات جدی به همراه دارد.

از جمله این خطرات، برق گرفتگی و پرت شدن افراد با شدت بالا است. همچنین احتمال سوختن دستگاه‌ها و از بین رفتن تمام اطلاعات به شدت بالا می‌رود.

یکی از راه‌های رفع خطر الکتریسیته ساکن برای افراد حاضر در محیط، استفاده از کفش و کلاه ایمینی است. اما  تنها استفاده از وسایل ایمنی کافی نبوده و نصب کف کاذب آنتی استاتیک، امری ضروری محسوب می‌شود.

برای انتخاب بهترین نوع کف کاذب آنتی استاتیک نیاز به مشاوره و راهنمایی است. شما می‌توانید با کارشناسان آرمان فلور تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان اقدام به خرید نمایید.

 

کاربرد کف کاذب آنتی استاتیک در اتاق عمل، بخش‌های مختلف بیمارستان و مطب پزشکان چیست؟

 

اتاق عمل و برخی از بخش‌های ویژه در بیمارستان مکان‌های حیاطی محسوب می‌شود. در این مکان‌ها علاوه بر وجود الکتریسیته ساکن، ناشی از تجهیزات پزشکی، نکات با اهمیت دیگری هم وجود دارد.

مثلا، اگر دقت کرده باشید، اتاق‌های عمل یا بعضی بخش‌ها در بیمارستان‌ها فاقد پنجره هستند. دلیل موضوع، جلوگیری از ورود میکروب، ویروس و گرد و غبار به محیط است.

برای تهویه هوا در این بخش‌های حیاتی، از سیستم‌های تهویه مطبوع هوا بهره‌ می‌برند که زیر ساخت ضروری آن، کف کاذب محسوب می‌شود.

پزشکان، عمل‌های سرپایی یا برخی عمل‌های به خصوص را در مطب انجام می‌دهند. بنابراین مطب آنها مجهز به دستگاه‌ها و تجهیزات ویژه‌ای خواهد بود. اگر دستگاه‌ها مستقیما روی زمین قرار داده شوند، بار الکتریکی تخلیه شده توسط دستگا‌ها، در زمین باقی می‌ماند. وجود الکتریسیته ساکن در زمین در وهله اول حیات بیمار را به خطر می‌اندازد. بهترین راه حل برای جلوگیری از چنین احمالاتی نصب کف کاذب آنتی استاتیک است. چون استفاده از کفش یا کلاه ایمنی در مطب پزشکان مرسوم نیست.

 

کاربرد کف کاذب آنتی استاتیک در سرور روم چیست؟

 

تمام ‌های مدرن و امروزی دارای مکان خاصی به نام سرور روم یا همان اتاق سرور هستند.دلیل وجود چنین مکان‌های خاص با تجهیزات مخصوص، پردازش و نگهداری از اطلاعات و داده‌های مهم است.

تفاوت دیتاسنتر و سرور روم در اندازه ‌آنهاست. دیتاسنترها در ‌های بزرگی قرار دارند که فعالیت اصلی آنها پردازش و نگهداری اطلاعات است. اما اتاق سرور در اندازه کوچک‌تر وجود دارد.

با این حال نمی‌توان از خطرات ناشی از الکتریسیته ساکن در سرور روم غافل شد. زیرا خطر برق گرفتگی، سوختن یک یا چند دستگاه، اتصال برق و آتش سوزی، همچنان بر قرار است. و کلاه و کفش ایمنی به تنهایی جلودار این خطرات نیست.

نصب کف کاذب آنتی استاتیک به طور کامل خطرات ناشی از الکتریسیته ساکن را خنثی می‌کند.

 

کاربرد کف کاذب آنتی استاتیک در اتاق کنترل چیست؟

 

یکی از ویژگی‌های بارز اتاق کنترل، وجود مانیتورها و سیستم‌های رایانه‌ای است. اتاق کنترل فرودگاه‌ها، نقش اساسی در جلوگیری از حوادث دارند. کارشناسان حاضر در اتاق کنترل فرودگاه‌ها از طریق نظارت کامپیوترها، ترافیک هوایی را کنترل می‌کنند و زمان دقیق پرواز و فرود هواپیما را می‌دانند.

بنابراین حوادثی چون، تصادف هواپیماها با یکدیگر اتفاق نمی‌افتد.

کوچک‌ترین خلل در تجهیزات اتاق کنترل فرودگاه‌ها، صدمات جبران ناپذیری را به وجود می‌آورد. مهمترین خطر، جان باختن صدها یا هزاران انسان است. بنابراین جای هیچ خطا و اشتباهی وجود ندارد. حال اشتباه کارشناسان باشد یا خلل در تجهیزات!

وجود الکتریسیته ساکن از اتاق کنترل مثتثنی نیست. به همین دلیل، نصب کف کاذب آنتی استاتیک در برج مراقب فرودگاه‌ها بسیار مهم و ضروری است.

 

خرید کف کاذب آنتی استاتیک

 

برای خرید کف کاذب آنتی استاتیک به نوع کف کاذب مورد نظر دقت کنید. فراموش نکنید که کف کاذب آنتی استاتیک فولادی و کف کاذب آنتی استاتیک آلومینیومی بهترین انتخاب‌ها هستند. زیرا دارای تمام ویژگی‌های ضروری‌اند که پیش‌تر بیان شد.

ویژگی‌های گفته شده تنها مختص به کف کاذب آنتی استاتیک آرمان فلور بوده که با تضمین به مشتریان عزیز ارائه می‌شوند.

جهت مشاوره، استعلام قیمت و خرید کف کاذب آنتی استاتیک، با مشاوران آرمان فلور تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *