dosh hamam alam

انتخاب درست علم برای راحتی استحمام از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلفی مانند دقت کافی نداشتن در خریدهای اینترنتی یا حضوری، علم دوش های اشتباهی خرید کرده اند.

در این مقاله قصد داریم تا انواع علم دوش را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با خیالی راحت بتوانید خریدهای خود را نهایی کنید.

dosh hamam alam

علم دوش معمولی

یکی از رایج ترین کالاعایی که به وفور در قدیم استفاده می شد، علم دوش های معمولی بوندند. امروزه جایگزین علم دوش های معمولی از علم دوش های یونیورست، یونیکا و توکار استفاده می شود.

dosh hamam alam

علم یونیورست یا علم دوکاره

تمام علم دوش های یونیورست از سردوش متحرک، گوشی تلفنی و شلنگ و پایه نگه دارنده و جا صابونی تشکیل می شوند.

تقاضای خرید علم دوش های یونیورست در بازار بسیار بالا است ولی گاها به دلایل به دقتی بسیاری از افراد جایگزین این نوع علم دوش، علم دوش یونیکا خریداری می کنند.

dosh hamam alam

علم یونیکا

علم یونیکا از گوشی تلفنی و شلنگ و پایه نگه دارنده تشکیل می شود. قیمت علم یونیکاها معمولا نسبت به انواع یونیورست ارزان تر است.

این نوع علم دوش به علم دوش ثابت نیز در بازار معروف است.

dosh hamam alam

علم توکار

لوله های این نوع علم دوش تمام از زیر کاشی ها رد می شود و درون دیوار قرار میگیرد، اکثرا خانه هایی که تمایل به شخصی سازی فضا و دکوراسیون دارند از این نوع علم استفاده می کنند.

خرید مطمئن انواع علم دوش

در صورتی که تمایل به خرید انواع علم دوش دارید، ما در فروشگاه اینترنتی به پخش تمام علم دوش های مورد نیاز شما را تامین می کنیم.

اگر به خریدهای اینترنتی اعتمادی ندارید، می توانید از فروشگاه به پخش به صورت حضوری خرید کنید. در صورتی که تمایل به دیدن آدرس ها دارید از صفحه ی تماس با ما در سایت به پخش اقدام کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *