برد الکترونیکی پکیج، یکی از اصلی ترین قطعات در کارکرد پکیج است. تعیرات تخصصی برد سوخته یا نیم سوز شده ی پکیج به کاهش هزینه های شما کمک خواهد کرد. دقت داشته باشید که برد انواع پکیج ایران رادیاتور یا بوتان یا سایر برندها ممکن است بنا به دلایل مختلفی بسوزد و مقرون به صرفه نباشد که تعمیر کنید. در این مقاله به صورت کامل اطلاع رسانی می کنیم که عملکرد برد چگونه است، چه مواردی منجر به خرابی برد الکترونیک پکیج شما می شود و در انتها راهکار مطمئن جهت تعمیر اصولی برد پکیج در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. وظیفه برد الکترونیک در پکیج ها چیست؟ برد الکترونیک یک وسیله کنترلی جهت انتقال پیام و برنامه ریزی درست عملکرد پکیج است. برد الکترونیکی از فیوز، رله، آی سی و ترانزیستورهای تغذیه تشکیل شده است. در صورت خرابی هر یک از اجزا نام برده، ممکن است عملکرد بردالکترونیکی شما مختل شود. شیر گاز، پمپ، جرقه زن و حسگر از جمله قطعاتی هستند که فعالیتشان توسط برد پکیج تحت کنترل قرار دارد.

برد الکترونیکی پکیج، یکی از اصلی ترین قطعات در کارکرد پکیج است. تعیرات تخصصی برد سوخته یا نیم سوز شده ی پکیج به کاهش هزینه های شما کمک خواهد کرد.

دقت داشته باشید که برد انواع پکیج ایران رادیاتور یا بوتان یا سایر برندها ممکن است بنا به دلایل مختلفی بسوزد و مقرون به صرفه نباشد که تعمیر کنید.

در این مقاله به صورت کامل اطلاع رسانی می کنیم که عملکرد برد چگونه است، چه مواردی منجر به خرابی برد الکترونیک پکیج شما می شود و در انتها راهکار مطمئن جهت تعمیر اصولی برد پکیج در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

وظیفه برد الکترونیک در پکیج ها چیست؟

برد الکترونیک یک وسیله کنترلی جهت انتقال پیام و برنامه ریزی درست عملکرد پکیج است. برد الکترونیکی از فیوز، رله، آی سی و ترانزیستورهای تغذیه تشکیل شده است. در صورت خرابی هر یک از اجزا نام برده، ممکن است عملکرد بردالکترونیکی شما مختل شود.

شیر گاز، پمپ، جرقه زن و حسگر از جمله قطعاتی هستند که فعالیتشان توسط برد پکیج تحت کنترل قرار دارد.

تهران سرویسکاران؛ تعمیر تخصصی برد پکیج کمتر از 30 دقیقه

چه عواملی باعث خرابی برد الکترونیک پکیج می شود؟

معمولا عوامل زیر دلایل اصلی خرابی برد پکیج ها است.

  • نوسانات برقی
  • پایان رسیدن طول عمر مفید برد
  • نشت آب
  • و ….

برای جلوگیری از خرابی برد در وهله ی اول کافی است از یک محافظ برق استاندارد استفاده کنید و در وهله ی دوم به صورت دوره ای سرویس پکیج را انجام دهید.

تعمیرات تخصصی برد الکترونیک پکیج کمتر از 30 دقیقه

اگر تعمیرات برد الکترونیک شما به درستی انجام نشود، شما یک هزینه زمانی و یک هزینه ی مالی مجدد برای اصلاح برد باید پرداخت کنید.

برای جلوگیری از اتلاف هزینه ها، کافی است هنگامی که علائمی مانند روشن نشدن پکیج، خاموش شدن و ثابت شدن چراغ قرمز پکیج، جرقه نزدن و روشن نشدن در پکیج را مشاهده کردید فورا با نمایندگی مربوط تماس حاصل فرمایید.

متاسفانه بارها و بارها به دلایل مختلفی اتصالات برقی و گازی پکیج منجر به آتش سوزی و هزینه های سنگین جانی و مالی شده اند.

در صورت تمایل به دریافت خدمات تعمیرات پکیج می توانید از خدمات سایت تهران سرویسکاران استفاده کنید.

ما نمایندگی مجاز بوتان و نمایندگی مجاز ایران رادیاتور هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *